Σπιτικά snacks για μικρούς και μεγάλους!

Τι θα λέγατε να «νοστιμήσουμε» λίγο τον χρόνο που περνάμε στο σπίτι μας με χειροποίητα και υγιεινά snacks;

Aς ξεκινήσουμε με τα αλμυρά και στη συνέχεια θα προχωρήσουμε και στο γλυκό!

Πατατάκια: Πλένουμε πολύ καλά τις πατάτες και τις ξεφλουδίζουμε (αν θέλουμε τις κρατάμε με την φλούδα). Τις κόβουμε σε όσο πιο ψιλές ροδέλες γίνεται και τις βάζουμε σε κρύο νερό για 10 περίπου λεπτά. Στη συνέχεια αφού τις σκουπίσουμε με χαρτί κουζίνας τις τοποθετούμε σε ταψί όπου έχουμε καλύψει με αντικολλητικό χαρτί, ρίχνουμε λίγο λάδι και πασπαλίζουμε είτε με αλάτι, είτε με ρίγανη, είτε με πάπρικα. Βάζουμε το ταψί στον φούρνο κι ανάλογα με τη συσκευή μας προσαρμόζουμε την θερμοκρασία. Σε περίπου 20’ λεπτά είναι έτοιμα.

Τσιπς λαχανικών: Με τον ίδιο τρόπο μπορούμε να φτιάξουμε τσιπς από κολοκύθι , παντζάρι, μελιτζάνα. Η κουζίνα θέλει φαντασία!

Ποπ κορν: Ίσως το πιο εύκολο και γρήγορο snack για να φτιάξει κάποιος μόνος του στο σπίτι. Βάζουμε λάδι ή βούτυρο σε αντικολλητική κατσαρόλα, ρίχνουμε το έτοιμο καλαμπόκι για ποπ κορν, βάζουμε τη θερμοκρασία του ματιού στο τέρμα και περιμένουμε να ακούσουμε τα πρώτα να σκάνε. Χαμηλώνουμε τη θερμοκρασία, κι αφού σκάσουν όλα προσθέτουμε αλάτι (με σύνεση) και σερβίρουμε.

Χούμους με sticks λαχανικών: Βάζουμε τα ρεβύθια στο νερό από το προηγούμενο βράδυ για να φουσκώσουν καλά και να βράσουν εύκολα. Την επόμενη μέρα τα βάζουμε σε μια κατσαρόλα γεμάτη νερό και τα αφήνουμε να βράσουν όσο πιο πολύ γίνεται, σχεδόν να λιώνουν. Στη συνέχεια αφού τα σουρώσουμε καλά τα τοποθετούμε στο multi και προσθέτουμε σκόρδο, λεμόνι, λίγο ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι, ταχίνι και κύμινο. Αν θέλουμε μπορούμε να παραλείψουμε κάποιο από αυτά τα υλικά ανάλογα με τις γευστικές μας προτιμήσεις. Τα αλέθουμε καλά μέχρι να γίνει το μίγμα ομοιογενές και τα απολαμβάνουμε με στικς από καρότο ή αγγούρι.

Πιτσάκια με ψωμί του τοστ: Πανεύκολη συνταγή. Απλά βάζουμε το ψωμί σε ταψί καλυμμένο με αντικολλητικό χαρτί και βάζουμε τυρί, γαλοπούλα, ντομάτα, κρεμμύδι και όποιο άλλο λαχανικό μας αρέσει, ρίχνουμε λίγο λάδι και το βάζουμε στο φούρνο. Φυσικά, μπορούμε να πειρματιστούμε με πολλά υλικά. Προσαρμόζουμε την θερμοκρασία ανάλογα με τη συσκευή μας και σε περίπου 15 λεπτά τα πιτσάκια είναι έτοιμα.

Και συνεχίζουμε με τα γλυκά.

Σοκολατένια μήλα: Λιώνουμε την κουβερτούρα μας ή την σοκολάτα της αρεσκείας μας σε μπεν μαρί, κόβουμε τα μήλα σε φέτες, τα παιρνάμε σε ξυλάκια και τα βουτάμε στο μείγμα για να καλυφθούν παντού. Τα βάζουμε στο ψυγείο, αφήνουμε να κρυώσουν καλά και είμαστε έτοιμοι να τα απολαύσουμε.

Ζελέ: Απλά ακολουθούμε τις οδηγίες της συσκευασίας και προσθέτουμε αν το επιθυμούμε, φρούτα εποχής. Προτιμήστε την light εκδοχή για ακόμη λιγότερες θερμίδες.

Τοστ με ταχίνι και μέλι: Η περιγραφή είναι κι η συνταγή! Προτιμάμε ψωμί του τοστ ολικής άλεσης, βάζουμε μία κουταλιά του γλυκού ταχίνι, μία κουταλια του γλυκού μέλι και το ψήνουμε. Τρώγεται υπέροχα και χωρίς ψήσιμο. Μπορούμε να προσθέσουμε και κομμάτια μπανάνας.

Κράκερς με cream cheese και μαρμελάδα ή γλυκό του κουταλιού: Το πιο γρήγορο cheesecake που έχει φτιαχτεί ποτέ.

Φρουτοσαλάτα με μαύρη σοκολάτα: Λιώνουμε την σοκολάτα μας σε μπεν μαρί και την βάζουμε σε ένα μπολάκι. Φτιάχνουμε την φρουτοσαλάτα μας (όσο πιο πολλά φρούτα, τόσο το καλύτερο) και βουτάμε τις μπουκιές μας στο σοκολατένιο μείγμα. Τέλειο;

Καλή όρεξη!

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.