Στη δημοσιότητα οι λεπτομέρειες του υβριδικού συστήματος της Aston Martin Valkyrie

Τις πρώτες λεπτομέρειες του συστήματος κίνησης της υβριδικής Valkyrie έδωσε στη δημοσιότητα η Aston Martin, με το μοντέλο να ξεπερνά τους 1.000 ίππους.

Η «καρδιά» του οχήματος αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα Cosworth 65°, 6,5 λίτρων και 12 κυλίνδρων, διάταξης V. Η ισχύς του ανέρχεται στους 1.000 ίππους (153,8 ανά λίτρο) στις 10.500 σ.α.λ., ενώ μπορεί να φτάσει ακόμα και τις 11.100. Η μέγιστη ροπή είναι τα 740Nm στις 7.000 σ.α.λ.

Μάλιστα, μερικά εξαρτήματα του αυτοκινήτου, κάνουν περισσότερες «δουλειές» για τις οποίες έχουν κατασκευαστεί και ένα παράδειγμα έρχεται από τον κινητήρα και το κιβώτιο, που «εργάζονται» και με άλλα. Το κιβώτιο δηλαδή, εδράζεται σε μερικά σημεία της πίσω ανάρτησης, προσφέροντας περισσότερη ακαμψία, εξαλείφοντας το βάρος από τη χρησιμοποίηση περισσότερων εξαρτημάτων.

Η μπαταρία από τη μεριά της χρησιμεύει και για τα ηλεκτρονικά του οχήματος, ενώ σε συνδυασμό με τα Power Boost και σύστημα ανάκτησης ενέργειας, το ηλεκτρικό μοτέρ βοηθά το κιβώτιο.

Το υβριδικό σύστημα της Aston Martin Valkyrie έχει αναπτυχθεί από τη συνεργασία των Integral Powertrain Ltd (προμήθευσε τον ηλεκτροκινητήρα) και Rimac (προμήθευσε το ελαφρύ πακέτο μπαταρίας).

Ως εκ τούτου, προσθέτει ακόμα 160 ίππους και 280Nm ροπή, ανεβάζοντας τους παραπάνω αριθμούς σε 1.160 ίππους στις 10.500 σ.α.λ. και στα 900Nm ροπή στις 6.000.

Πηγή: Aston Martin

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.