Τεχνολογικός πολιτισμός: Η Renault επιστρέφει στα «μικρομεσαία», με το πιο “high-tech” Megane που είδαμε ποτέ…

Τεχνολογικός πολιτισμός: Η Renault επιστρέφει στα «μικρομεσαία», με το πιο “high-tech” Megane που είδαμε ποτέ…

Η μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων που διαθέτει το νέο Megane, το οποίο βρίσκεται ήδη στις εκθέσεις των αντιπροσώπων της Renault στη χώρα μας, διαμορφώνουν αναπόφευκτα τη συνολική εικόνα του μοντέλου.

Ξεκινάμε λοιπόν με το προαιρετικό μεν, εντυπωσιακό δε, σύστημα R-Link2, που λειτουργεί σαν κέντρο ελέγχου του αυτοκινήτου με τη βοήθεια μιας κάθετα τοποθετημένης οθόνης 8,7 ιντσών (επί της ουσίας έχουμε να κάνουμε με τάμπλετ) και περιλαμβάνει σύστημα αναγνώρισης φωνής για την πλοήγηση, το τηλέφωνο, το ραδιόφωνο κλπ. και συνεχίζουμε με το πλέγμα συστημάτων ασφαλείας ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) τα οποία φροντίζουν για τη διατήρηση της απόστασης ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα, την προειδοποίηση για ακούσια αλλαγή λωρίδας, την αναγνώριση των σημάτων κυκλοφορίας κλπ. Ο οδηγός έχει επίσης τη δυνατότητα να ρυθμίσει τη λειτουργία του κινητήρα και μια σειρά άλλες παραμέτρους του αυτοκινήτου μέσω της τεχνολογίας Multi-Sense.

Με το μήκος του να έχει αυξηθεί κατά 64 mm (σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο) και να φτάνει τώρα τα 4.359 mm, το νέο Megane προσφέρει άφθονους χώρους για επιβάτες και ένα μεγάλο πορτμπαγκάζ 434 λίτρων. Η ποιότητα κατασκευής είναι εξαιρετική, ενώ αντίστοιχα σχόλια πρέπει να κάνουμε και για την ηχομόνωση, στοιχεία που διαμορφώνουν τελικά την εικόνα ενός ιδιαίτερα πολιτισμένου συνόλου.

Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης περιλαμβάνει τους τούρμπο, 1,2 λίτρων κινητήρες Energy TCe 100 και Energy TCe 130, με 100 και 130 ίππους, αντίστοιχα, ενώ στη γκάμα των πετρελαιοκινητήρων συναντάμε δύο κινητήρες 1,5 λίτρων, τους Energy dCi 90 και Energy dCi 110, με 90 και 110 ίππους αντίστοιχα, καθώς επίσης και δύο ελαφρώς μεγαλύτερου κυβισμού (1,6 λίτρων) ντίζελ, με 130 και 163 ίππους. Στην κορυφή της γκάμας του νέου Megane συναντάμε, τέλος, την εκδοση GT, με βενζινοκινητήρα 205 ίππων και τετραδιεύθυνση. Σημειώστε ότι μία υβριδική έκδοση, βασισμένη στον πετρελαιοκινητήρα Energy dCi 110, με εκπομπές CO2 μόλις 76 g/km και μέση κατανάλωση 2,9 lit./100km θα κάνει την εμφάνισή της μέσα στο 2017.

Οι τιμές για τα βενζινοκίνητα Megane ξεκινούν από τα 17.150 ευρώ (Energy TCe 100), ενώ για τα ντίζελ από τα 18.890 (Energy dCi 90).

Ετικέτες

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter