Τι λέει η Sky Express για την πτήση τρόμου Αθήνα – Κεφαλλονιά

Εξηγήσεις για το τι ακριβώς συνέβη κατά τη διάρκεια της πτήσης τρόμου από Αθήνα για Κεφαλλονιά την περασμένη Κυριακή έδωσε η αεροπορική εταιρεία Sky Express που λαχτάρησαν οι 90 επιβάτες.

Σύμφωνα με την εταιρεία το πρόβλημα δημιουργήθηκε αμέσως μετά την απογείωση όταν ο πιλότος διαπίστωσε βλάβη στο σύστημα αντιπαγετικής προστασίας. 

Το αεροσκάφος απογειώθηκε με καθυστέρηση από το «Ελευθέριος Βενιζέλος» λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών και δέκα λεπτά μετά ο κυβερνήτης ζήτησε να επιστρέψει στην Αθήνα λόγω τεχνικού προβλήματος που παρουσιάστηκε.

Η ανακοίνωση της Sky Express για την πτήση αναφέρει:

Αναφορικά με την πτήση GQ260 από Αθήνα προς Κεφαλλονιά, το Γραφείο Τύπου της Sky Express, διευκρινίζει τα ακόλουθα:

Το αεροσκάφος της Sky Express αναχώρησε από το αεροδρόμιο των Αθηνών, με τελικό προορισμό την Κεφαλλονιά, με 50 επιβαίνοντες. Μετά την απογείωση του από την Αθήνα το βράδυ της Κυριακής, ο κυβερνήτης ανέφερε τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα αντιπαγετικής προστασίας. Ως εκ τούτου, ο κυβερνήτης βάσει των πρωτοκόλλων ασφαλείας τόσο της κατασκευάστριας εταιρίας του αεροσκάφους, όσο και των Αρχών και σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, ζήτησε άδεια επιστροφής στο αεροδρόμιο των Αθηνών, η οποία λόγω έντονων καιρικών συνθηκών κατά την προσέγγιση, διήρκησε παραπάνω από το συνηθισμένο.

Η εταιρία μερίμνησε για την άμεση μεταφορά των επιβατών στον τελικό προορισμό με άλλο αεροσκάφος, ενώ όλη η επιχείρηση διεξήχθη σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας.

Ετικέτες