Το Hyundai i30 N Project C ντεμπούταρε στην ΙΑΑ

Το νέο μοντέλο θα διαθέσει αυστηρά 600 οχήματα και η διάθεσή τους θα ξεκινήσει σε επιλεγμένες αγορές στην Ευρώπη αργότερα μέσα στο έτος.

Το όχημα είναι κατά 50 κιλά ελαφρύτερο, 6mm πιο κοντά στον δρόμο και διαθέτει δυναμικό εσωτερικό και εξωτερικό.

Πολλά τμήματά του είναι από CFRP, όπως ο διαχωριστής ροής αέρα, ο διαχύτης, το καπό και τα μαρσπιέ. Όσον αφορά στις αεροδυναμικές πινελιές του, κάνουν την οδήγηση πιο γρήγορη, αλλά και σταθερή.

Αναφορικά με το γράμμα C, εμφανίζεται λόγω της Area C, υψηλών επιδόσεων στην πίστα Namyang R & D της Hyundai, των τμημάτων κατασκευασμένων από Carbon fibre (CFRP) και του μειωμένου κέντρου βάρους (Center of gravity) του οχήματος.

Μειωμένο βάρος

Οι ζάντες 19 ιντσών της ΟΖ συμβάλλουν στη μείωση του συνολικού βάρους του οχήματος, καθώς είναι 22 κιλά πιο ελαφρές. Το καπό από CFRP είναι πιο ελαφρύ κατά 7,2 κιλά, τα δύο πλαϊνά σπόϊλερ κατά 499 γραμμάρια το καθένα, το εμπρός splitter πιο βαρύ κατά 240 γραμμάρια, ο νέος σχεδίασης πίσω διαχύτης ελαφρύτερος κατά 386 γραμμάρια και τα καθίσματα της Sabelt με CFRP είναι ελαφρύτερα κατά 7,5 κιλά το καθένα. Τα καθίσματα παρέχουν μεγάλη πλευρική στήριξη και στήριξη των ώμων.

Η ισχύς παραμένει στους 275 ίππους και η ροπή υπερβαίνει τα 378Nm.

Βελτιστοποιημένα δυναμικά χαρακτηριστικά

Το i30 N Project C κάθεται πιο κοντά στον δρόμο κατά 6mm, ενώ το κέντρο βάρους κατά 8,8mm πιο χαμηλά, λόγω της τοποθέτησης χαμηλότερων και πιο σφιχτών ελατηρίων μεγαλύτερης ακαμψίας, μαζί με αμορτισέρ. Οι αρθρώσεις στους πίσω τροχούς είναι από αλουμίνιο αντί ατσάλι και εξασφαλίζουν μείωση βάρους κατά 4,66 κιλά. Επαναπρογραμματισμένα είναι τα προφίλ οδήγησης, με τα Sport και Ν να δίνουν στους οδηγούς αμεσότερες αποκρίσεις.

Λειτουργικός σχεδιασμός

Εσωτερικά, το τιμόνι είναι επενδυμένο από Alcantara, όπως το χειρόφρενο και ο επιλογέας σχέσεων. Ο μοχλός από αλουμίνιο μοιάζει με έμβολο, εφαρμόζει τέλεια στο χέρι, αλλά και με τις πορτοκαλί ζώνες ασφαλείας, τις ραφές των νέων καθισμάτων Sabelt και την αριμημένη πλακέτα xx/600 της έκδοσης στην επένδυση του ταμπλό εμπρός του οδηγού.

Εξωτερικά, η απόχρωση είναι ματ γκρι, με όλα τα τμήματα CFRP να παρουσιάζουν την πλέξη των ανθρακονημάτων.

Πηγή: Hyundai

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.