Στο Μορφοβούνι Καρδίτσας

Το Σάββατο η κηδεία του Γιώργου Μπαλταδώρου - Τα σενάρια της πτώσης

Στο Μορφοβούνι Καρδίτσας, το Σάββατο (14/4), θα ταφεί ο Σμηναγός Γιώργος Μπαλταδώρος, ο οποίος έχασε χθες τη ζωή του μετά από την μοιραία πτώση του Mirage 2000-5 ανοικτά της Σκύρου. Η σορός του εντοπίστηκε το πρωί και μεταφέρθηκε στο ΓΝΑ για τις απαιτούμενες διαδικασίες.

Ο 34χρονος πατέρας δυο παιδιών, θα ταφεί στην ιδιαίτερη πατρίδα του έπειτα από επιθυμία της οικογένειάς του, παρουσία της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, εκπροσώπων των κομμάτων καθώς επίσης φίλων και συναδέλφων του άτυχου Σμηναγού.

Την οικία του αδικοχαμένου Σμηναγού Γιώργου Μπαλταδώρου επισκέφθηκε το πρωί της Παρασκευής ο Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου της Αεροπορίας, Αντιπτέραρχος (Ι) Χρήστος Χριστοδούλου προκειμένου να εκφράσει τα συλλυπητήριά του στην οικογένεια του 34χρονου.

Η σορός του μεταφέρθηκε στο ΓΝΑ

Σύμφωνα με πληροφορίες την σορό του χειριστή του αεροσκάφους Mirage 2000-5 εντόπισε ανοικτά της Σκύρου αλιευτικό σκάφος που συμμετείχε στις έρευνες

Όπως αναφέρει η ΕΡΤ, το αλιευτικό εντόπισε επίσης και κάποια από τα συντρίμμια του αεροσκάφους.

Ο δήμαρχος Σκύρου, Μίλτος Χατζηγιαννάκης, ανέφερε στην δημόσια τηλεόραση ότι επιβεβαιώθηκαν οι πρώτες πληροφορίες ότι ο πιλότος δεν πρόλαβε να αντιδράσει.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες ο εντοπισμός του άτυχου χειριστή έγινε στις 09:30 το πρωί από αλιευτικό σκάφος που συμμετείχε στις έρευνες.

Η σορός έχει μεταφερθεί στο ΓΝΑ, προκειμένου να γίνει νεκροτομή και να ληφθούν δείγματα για ιατροδικαστικές εξετάσεις.

Η Βουλή θα «υιοθετήσει» τα παιδιά του Σμηναγού Μπαλταδώρου

Η Βουλή άμεσα θα προχωρήσει στη στήριξη της οικογένειας του Σμηναγού Γιώργου Μπαλταδώρου, προβαίνοντας στην «υιοθεσία» των ανήλικων τέκνων του εκλιπόντος, όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος του κοινοβουλίου Νίκος Βούτσης.

Τα σενάρια της πτώσης του Μιράζ

Ασαφή παραμένουν μέχρι στιγμής τα αίτια της πτώσης του Mirage 2000-5 της Πολεμικής Αεροπορίας που στοίχισε τη ζωή στον σμηναγό Γεώργιο Μπαλταδώρο χθες το πρωί.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών αναλυτών και αξιωματικών, το επικρατέστερο σενάριο φαίνεται πως είναι αυτός της απώλειας προσανατολισμού λόγω της χαμηλής νέφωσης και της σκόνης στο σημείο όπου κινείτο το αεροσκάφος, εξαιτίας των οποίων πιθανόν η ορατότητα του πιλότου να ήταν χαμηλή. Ένα δεύτερο σενάριο που εξετάζεται είναι αυτό της αδιαθεσίας ή άλλου αιφνιδιαστικού προβλήματος που μπορεί να αντιμετώπισε ο πιλότος, λόγω του οποίου δεν μπόρεσε να αποτρέψει την πτώση του αεροσκάφους. Σε κάθε περίπτωση, αποτελεί μυστήριο το γεγονός ότι το Μιράζ 2000-5 δεν εξέπεμψε ποτέ σήμα για βλάβη ή εγκατάλειψης αεροσκάφους.

Πάντως, το ενδεχόμενο της μηχανικής βλάβης φαίνεται να μην είναι ιδιαίτερα ισχυρό, καθώς το συγκεκριμένο αεροσκάφος ήταν καινούργιο και υπερσύγχρονο.

Σημειώνεται ότι την ώρα της πτώσης το Μιράζ βρισκόταν σε σχηματισμό με δεύτερο Μιράζ, το οποίο βάσει των κανόνων θα έπρεπε να ακολουθεί το πρώτο. Ωστόσο, φαίνεται πως ο πιλότος του αντιλήφθηκε πως κάτι δεν πήγαινε καλά με την πτήση του πρώτου αεροσκάφους και αγνόησε τον κανόνα, μία απόφαση που έσωσε τη ζωή του δεύτερου πιλότου, ο οποίος φαίνεται πως απέφυγε την τελευταία στιγμή την πρόσκρουση στη θάλασσα.

Υπενθυμίζεται ότι τα δύο αεροσκάφη είχαν απογειωθεί από τη Σκύρο για αναχαίτιση τουρκικού αεροσκάφους και επέστρεφαν στη βάση τους.

Όπως ανακοίνωσε το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας, έχει ήδη συσταθεί επιτροπή η οποία ερευνά τα αίτια της τραγωδίας.

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.