Το Volkswagen Polo διαθέτει δύο νέους κινητήρες

Ο ένας είναι ο 1,5 λίτρων TSI EVO, ισχύος 150PS και ο δεύτερος, ο 1.000άρης MPI EVO, ισχύος 80PS, ενώ αμφότεροι είναι πιο οικονομικοί.

Πιο συγκεκριμένα, ο πρώτος είναι ο 1,5λιτρος TSI EVO, ισχύος 150PS, που αποτελεί εξέλιξη του 1,4 λίτρων TSI ACT. Η αύξηση του κυβισμού έχει επέλθει μέσω της αύξησης της διαδρομής του εμβόλου, με αποτέλεσμα καλύτερο θερμικό βαθμό απόδοσης και καλύτερη ανάπτυξη ροπής.

Να σημειωθεί πως η πίεση καυσίμου, που φτάνει τα 350 bar, επιτρέπει μικρότερο μέγεθος στα σταγονίδια του καυσίμου, ακριβέστερη ρύθμιση του μίγματος και μειωμένες εκπομπές σωματιδίων. Οι εκκεντροφόροι διαθέτουν μεταβλητό χρονισμό και σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, οι δύο μεσαίοι κύλινδροι μπορούν να απενεργοποιηθούν, με συνέπεια το μοτέρ να λειτουργεί σαν 2κύλινδρο, 750κ.εκ., μειώνοντας κατανάλωση και εκπομπές.

Το μοτέρ επίσης διαθέτει επίστρωση APS (Atmospheric plasma spray) στους κυλίνδρους, κάτι που επιτρέπει τη δημιουργία θυλάκων λίπανσης με συνέπεια να μειώνονται οι τριβές των ελατηρίων κατά την κίνηση του εμβόλου. Παράλληλα, απάγεται καλύτερα η θερμότητα. Γενικά, ο κινητήρας διακρίνεται για την οικονομικότερη κατανάλωσή του και το μεγαλύτερο εύρος ζωής του.

Αναφορικά με τον δεύτερο κινητήρα, πρόκειται για τον 1,0 λίτρου MPI EVO, ισχύος 80PS. Χάρη στην καινοτόμα τεχνολογία του, η κατανάλωση εντός πόλης, συγκριτικά με τον 1,0 λίτρου MPI, ισχύος 75PS, τον οποίο και αντικαθιστά, είναι μειωμένη κατά 2l/100km, προσφέροντας οικονομία που ξεπερνά το 30%.

Το υλικό κατασκευής του είναι το αλουμίνιο, άρα μειώνεται το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου. Όσον αφορά στην πολλαπλή εξαγωγής, ενσωματώνεται στην κυλινδροκεφαλή, κάνοντας τον κινητήρα πιο συμπαγή. Η συμπίεση 11.5:1 επιτρέπει καλύτερο θερμικό βαθμό απόδοσης, αλλά και καλύτερη ανάπτυξη ροπής, που ανέρχεται στα 95Nm στις 3.000 σ.α.λ.

Με την προσθήκη των δύο παραπάνω κινητήρων, ο υποψήφιος πελάτης έχει να διαλέξει από μια πλούσια γκάμα, που κυμαίνεται από 1.000 έως 2.000κ.εκ., με ισχύ από 80 έως 200 ίππους, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο DSG.

Πηγή: Volkswagen

Ετικέτες