Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper

Τροχαίο Αθηνών – Λαμίας: Mε πάνω από 260 χιλιόμετρα έτρεχε η Porsche!

Νέα στοιχεία για το τραγικό δυστύχημα με την Πόρσε που συγκρούστηκε τον περασμένο Φεβρουάριο με το αυτοκίνητο μάρκας Honda Civic της οικογένειας Πατμάνογλου, σε πάρκινγκ στο 83ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας.

Σύμφωνα με την έρευνα του πραγματογνώμονα, που ορίστηκε από το Δημόσιο για την υπόθεση, προκύπτει ότι την ώρα που ο 24χρονος Γιώργος Βακάκης έχασε τον έλεγχο του οχήματος η ταχύτητα του αυτοκινήτου προσομοίαζε με αυτές που παρακολουθούν οι θεατές σε αγώνες ταχύτητας. 

Ο αρμόδιος πραγματογνώμονας, Γρηγόρης Μιχαλόπουλος, ερευνά τι είναι αυτό που προκάλεσε το κλατάρισμα. Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Ελεύθερου Τύπου» από την έρευνα του πραγματογνώμονα, προκύπτει ότι την ώρα που ο 24χρονος Γιώργος Βακάκης έχασε τον έλεγχο του οχήματος η ταχύτητα του ξεπερνούσε τα 260 χλμ την ώρα!

Όπως επισημαίνεται, η πορεία της Porsche είχε απότομη απώλεια αέρα του οπίσθιου δεξιού ελαστικού. Ο αρμόδιος πραγματογνώμονας Γρηγόρης Μιχαλόπουλος, ερευνά τι είναι αυτό που προκάλεσε το ατύχημα ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για συνδυασμό παραγόντων, εκ των οποίων τέσσερις έχουν μπει στο μικροσκόπιο, καθώς θεωρούνται εξαιρετικά σημαντικοί.

Ένας παράγοντας που ερευνάται είναι το κατά πόσο μπορεί να είχαν επηρεαστεί τα ελαστικά από τυχόν ακινησία της Πόρσε.

Ένας δεύτερος παράγοντας είναι το κατά πόσο το συγκεκριμένο ελαστικό που έσκασε μπορεί να είχε κάποιο «αφανές» πρόβλημα από παλαιότερη χρήση του αυτοκινήτου. 

Επίσης, δεν αποκλείεται στο τελικό πόρισμα να συμπεριληφθεί και κάποιος εξωγενής παράγοντας (δηλαδή που έχει να κάνει με το περιβάλλον όπου εκδηλώθηκε το δυστύχημα).

Ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο της έρευνας είναι ότι έχει αποκλειστεί το ενδεχόμενο το κλατάρισμα να οφείλεται σε υπερθέρμανση, καθώς δεν βρέθηκαν ανάλογα σημάδια αλλοίωσης στο πέλμα.

«Ο οδηγός ήταν νηφάλιος. Οταν όμως τρέχεις με τέτοιες ταχύτητες, αρχίζεις να βλέπεις μπροστά σου το δρόμο σε οβάλ σχήμα, το οποίο σε μέγεθος δεν είναι μεγαλύτερο από τον πάτο μίας κανάτας με νερό. Το κατά πόσο ο οδηγός είχε την απόσταση και το χρόνο να αντιδράσει είναι υπό διερεύνηση. Οι χειρισμοί θα ελεγχθούν με βάση τα ίχνη που έχουμε και την ταχύτητα που θα υπολογιστεί ότι είχε αναπτύξει», σημειώνεται στο δημοσίευμα.

Το όχημα συγκρούστηκε σε δύο διαφορετικά σημεία πριν φτάσει στο αυτοκίνητο της οικογένειας Πατμανόγλου. Η πρώτη σύγκρουση έγινε στην άκρη διαζώματος που διαχωρίζει το δρόμο με το πάρκινγκ αυτοκινήτων και η δεύτερη στο πεζοδρόμιο του πάρκινγκ. Ως αιτίες πρόκλησης του δυστυχήματος εξετάζονται: Η απειρία του οδηγού, η υψηλή ταχύτητα και η κατάσταση των ελαστικών. ενώ να σημειωθεί πως πριν από το σημείο της τραγωδίας υπήρχαν δύο ταμπέλες που υπενθύμιζαν το ανώτατο όριο ταχύτητας.

Παράλληλα εξετάζονται στοιχεία που θα μπορούσαν να δείξουν αν ο 24χρονος Γιώργος Βακάκης φρέναρε ή όχι πριν από τη σύγκρουση.

Σχόλια

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.