Δεν ξέρει ο Γκάγκλος γιατί έδωσε διαφήμιση σε ανύπαρκτα sites

Και όμως ο άνθρωπος του οποίου το media shop ανέλαβε να μοιράσει τα εκατομμύρια ευρώ της καμπάνιας της κυβέρνησης για τον κορονοϊό ακόμη και σε ανύπαρκτα ΜΜΕ, δεν γνωρίζει γιατί το έκανε.

Ο λόγος για τον Μιχάλη Γκάλγκο, CEO της Initiative που σε επίσημη τηλεφωνική επικοινωνία με το documentonews.gr, δήλωσε ότι δεν ήξερε εκείνη στιγμή να μας απαντήσει για ποιόν λόγο έδωσε χρήματα στο παντελώς άγνωστο blog συμφερόντων του Μένιου Φουρθιώτη, protieidisinews.blogspot.com που είχε όλο και όλο περιεχόμενο το banner της καμπάνιας και μια είδηση για τον κορονοιό.

«Αυτή τη στιγμή δεν το έχω υπόψη μου, θα το εξετάσω και θα σας πω», απάντησε ο κ. Γκάλγκος ενώ μας είπε ότι του απευθύνουμε ερωτήσεις τις οποίες δεν μπορεί να μας απαντήσει.

Όταν τον ρωτήσαμε το γιατί, επικαλέστηκε ένα «σύμφωνο εμπιστευτικότητας» που «υπογράφει η εταιρεία με κάθε πελάτη». Στην προκειμένη περίπτωση δηλαδή, με την ελληνική κυβέρνηση. Αρνήθηκε να συνεχίσει να μιλάει μαζί μας και να απαντήσει και σε οποιαδήποτε άλλη ερώτηση που προσπαθούσαμε να του θέσουμε για την καμπάνια και τον τρόπο με τον οποίον επέλεξαν τα ΜΜΕ.

Καθόλου τυχαίο πρόσωπο

Να θυμίσουμε ότι δεν πρόκειται για ένα τυχαίο πρόσωπο και ούτε φυσικά για ένα τυχαίο media shop που έπεσε ως μάνα εξ ουρανού για να αναλάβει την πανάκριβη καμπάνια του Πέτσα και της κυβέρνησης της ΝΔ.

Ήδη το Documento, το Documentonews και το Κουτί της Πανδώρας έχουν απαντήσει με εξώδικο στην εταιρεία που μοίρασε το χρήμα, και σκανδαλωδώς απέκλεισε και τα τρία Μέσα από την «χρυσή» καμπάνια για τον κορονοιό. 

Παλαιότερα ο ίδιος άνθρωπος και το ίδιο media shop είχε προβεί ξανά σε μια πρωτοφανέστατη διάκριση κατά του Documento. Τον Σεπτέμβριο του 2018 το Documento ήταν το μοναδικό ΜΜΕ που εξαιρέθηκε από τη διανομή διαφήμισης που παρήγγειλε η αμερικανική πρεσβεία για τη συμμετοχή των ΗΠΑ στη ΔΕΘ και την παρουσία στη Θεσσαλονίκη του υπουργού Εμπορίου Γουίλμπουρ Ρος.

Ετικέτες