Η Coca-Cola Τρία Έψιλον δίπλα στους εργαζόμενούς της – Εξ αποστάσεως εργασία και πρωτοβουλίες για την ευεξία και την ψυχολογική στήριξη

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον δίπλα στους εργαζόμενούς της – Εξ αποστάσεως εργασία και πρωτοβουλίες για την ευεξία και την ψυχολογική στήριξη

Στο ύψος των περιστάσεων φαίνεται να στάθηκε η Coca-Cola Τρία Έψιλον σχετικά με την πανδημία του κορονοϊού. Από την πρώτη στιγμή η εταιρεία διασφάλισε την προστασία της υγείας των εργαζομένων της και παράλληλα στήριξε απρόσκοπτα τις ανάγκες της αγοράς, αφού όρισε αυστηρά μέτρα πρόληψης και προφύλαξης σε κάθε βήμα της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον -κορυφαίος εργοδότης για το 2020-  εξέλιξε τις εργασίες γραφείου και τις συναντήσεις της διαδικτυακά, διασφαλίζοντας έτσι τους εργαζόμενούς της βάζοντας προτεραιότητα την υγεία τους, αφού ήταν έτοιμη να εφαρμόσει ευρέως την πρακτική της τηλεργασίας από την πρώτη στιγμή, ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες της πολιτείας.

Την ίδια ώρα η εταιρεία ενδιαφέρεται για την για την ευεξία και την ψυχολογία των εργαζομένων της παρέχοντας μέσα από το πρόγραμμα «Μένουμε Ενωμένοι» τα κατάλληλα εργαλεία στους αρμόδιους έτσι ώστε να εμπνέουν καθημερινά τους ανθρώπους τους και να διαχειρίζονται με ενσυναίσθηση τις ομάδες τους. 

Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα «Μένουμε Ενωμένοι» εστιάζει σε 4 βασικούς πυλώνες:

1. Διασφάλιση της υγείας και ενίσχυση της ασφάλειαςπου νοιώθουν οι άνθρωποί μας

2. Ψυχολογικήυποστήριξη, τόνωσητηςευεξίαςκαιτηςθετικότητας

3. Υιοθέτηση νέων τρόπων εργασίας, όπωςτηςτηλεργασίας,ανάπτυξη νέων απαραίτητων δεξιοτήτων καιεξέλιξη της ηγεσίαςσεπεριόδουςκρίσηςμε θετικό αντίκτυπο

4. Συμμετοχή των εργαζομένων στην κοινωνική συμβολή μέσω του εθελοντισμού και της προσφοράς

Η Σοφία Κάντα, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, δήλωσε σχετικά: «Οι άνθρωποί μας είναι η δύναμή μας. Από την πρώτη στιγμή ήμασταν δίπλα ο ένας στον άλλον. Δημιουργούμε τις κατάλληλες συνθήκες ώστε να εργαζόμαστε με τα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας καιπαρέχουμε ένα πλαίσιο στήριξης, με πρωτοβουλίες, εργαλεία και ενέργειες που θα βοηθήσουν όλους να διαχειριστούν τις προκλήσεις της νέας καθημερινότητας. Εστιάζουμε στη σύνδεση των ανθρώπων μας μέσα από τη δημιουργία κοινών νέων εμπειριών και την ανταλλαγή τωνκαθημερινών μοναδικών ιστοριώντους. Έτσι ενισχύουμε την αισιοδοξία και την ενότηταπου έχουμε χτίσει εδώ και χρόνια μέσα στην κουλτούρα και τις αξίες μας, ενώ παράλληλα εξελίσσουμε τιςηγετικές συμπεριφορές που στηρίζουν την ενδυνάμωση, τη συμπερίληψη, την αμεσότητα στη λήψη αποφάσεων, τον ανοιχτό διάλογο και την εμπιστοσύνη.»

Ενδεικτικά κάποιες από τις σημαντικότερες πρωτοβουλίες του πλάνου για τους εργαζόμενους της εταιρείας είναι οι εξής:

· Εβδομαδιαίες διαδικτυακές συναντήσεις με τον Γενικό Διευθυντή: Από την πρώτη περίοδο της κρίσης, ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας συνδέεται κάθε Παρασκευή με όλους τους εργαζόμενους και τους ενημερώνει προσωπικά για τις εξελίξεις και τις πρωτοβουλίες, χτίζοντας ένα κλίμα ασφάλειας και εμπιστοσύνης. Μέσα από τις live αυτές συνδέσεις αναδεικνύει και καθημερινές ιστορίες των εργαζομένων που αποτελούν έμπνευση για όλους.

· Ζωντανά διαδικτυακά σεμινάρια και στιγμές θετικής ομαδικής διάδρασης:

o Ανοιχτές ομιλίες με καταξιωμένους και ευρέως αναγνωρισμένους ειδικούς στους τομείς της Σωματικής και Ψυχικής Υγείας για ενημέρωση και συζήτηση

o Διαδικτυακά σεμινάρια ανάπτυξης δεξιοτήτων όπως η αποτελεσματική επικοινωνία και η εργασία εξ αποστάσεως

o Ομιλίες για την ηγεσία στην περίοδο της κρίσης και για την επόμενη μέρα, με στόχο την εξέλιξη όλων των προϊσταμένων ομάδων της πρώτης γραμμής

o Στιγμές χαλάρωσης μέσα από χαρούμενες δραστηριότητες όπως το σεμινάριο μαγειρικής «Μαγειρεύουμε μαζί για το Πασχαλινό τραπέζι μας»

· Εσωτερικοί Οδηγοί που ανανεώνονται συστηματικά, καλύπτοντας επίκαιρα θέματα:

o Προφύλαξη& Ασφάλεια με ειδική σελίδα στο intranet

o Συμβουλές mindfulness και ψυχικής υγείας

o Tips για αποδοτικότερη εργασία και συνεργασία εξ αποστάσεως και

o Προτάσεις δημιουργικής απασχόλησης από το σπίτι για μικρούς και μεγάλους

· Ειδικόemail υποστήριξης για την άμεση εξυπηρέτηση των συναδέλφων αναφορικά με μέτρα και διαδικασίες της εταιρείας αυτή την περίοδο,καθώς και καθημερινά ζωντανά sessionsμε συμβουλές τεχνικής υποστήριξης για όσους εργάζονται από το σπίτι

· Ομάδα δικτύωσης μεταξύ των συναδέλφων στο Yammerμε στόχο την ενίσχυση της θετικής διάθεσης, της σύνδεσης και την έμπνευση της ομάδας μέσα από

o καθημερινές ιστορίες συναδέλφων για το πως η κρίση αυτή τους έχει ενδυναμώσει

o ομαδικά chat &εβδομαδιαία challenges όπου οι εργαζόμενοι μοιράζονται φωτογραφίες από την καθημερινότητά τους, και home-made ομαδικά video

o φωτογραφικά challenges με επίκαιρες θεματικές όπως: Πασχαλινές συνταγές, bartending στο σπίτι, γυμναστική κ.α.

· Εθελοντικό πρόγραμμα και προσφορά στην κοινωνία: Η ομάδα εθελοντών της εταιρείας στηρίζει το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» που υλοποιούν οι Δήμοι Αθηναίων και Θεσσαλονίκης, αναλαμβάνοντας την κατ’ οίκον διανομή τρόφιμων και ειδών πρώτης ανάγκης σε ανθρώπους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και δεν μπορούν να βγουν από το σπίτι. Επιπλέον, ως δείγμα ευγνωμοσύνης προς τους γιατρούς και τους νοσηλευτές οι εργαζόμενοι της εταιρείας δημιούργησαν ένα βίντεο με εκατοντάδες ευχαριστώ. Μπορείτε να το μάθετε περισσότερα για τις κοινωνικές δράσεις της εταιρείας εδώ.

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter