Ο Γιώργος Νταλάρας στο Docville που κυκλοφορεί αυτή την Κυριακή με το Documento

Ο Γιώργος Νταλάρας μιλάει στον Αντώνη Μποσκοΐτη για την τέχνη, την πολιτική, τον πολιτισμό αλλά και την ίδια τη ζωή.

Η Αγγλίδα συγγραφέας Βικτόρια Χίσλοπ σε συνέντευξή της στην Έμυ Ντούρου μιλάει για τη σχέση της με την Ελλάδα, την πανδημία και το Brexit, ενώ αναφέρει την εντύπωση που της έκανε η πρώτη φορά που αντίκρισε την Σπιναλόγκα.

Η Μαρία Μαυροειδή, δρ ιστορικός – βιομηχανική αρχαιολόγος και πρόεδρος του Ελληνικού Τμήματος της Διεθνούς Επιτροπής για τη Διατήρηση της Βιομηχανικής Κληρονομιάς (TICCIH), διερευνά τα όρια διαχείρισης της βιομηχανικής κληρονομιάς με αφορμή τις περιπτώσεις της ΠΥΡΚΑΛ και του πρώην Νηματουργείου Φουστάνου στο Νέο Φάληρο.

Μια συζήτηση του στιχουργού και ραδιοφωνικού παραγωγού Κώστα Φασουλά με την Αφροδίτη Ερμίδη με αφορμή τις νέες του στιχουργικές συνεργασίες αλλά και αναφορικά με τη «βάσανο» των λέξεων.

Ο Βρασίδας Καραλής, που διδάσκει Βυζαντινές και Νεοελληνικές Σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Σίδνεϊ, μιλάει στον Κωνσταντίνο Καϊμάκη για το παρελθόν, το παρόν αλλά και το μέλλον του ελληνικού κινηματογράφου με αφορμή την έκδοση στα ελληνικά του βιβλίου του «A history in Greek cinema».

Με την ευκαιρία της κυκλοφορίας του νέου βιβλίου του «Μικρού Αρχηγού» ο συγγραφέας Βαγγέλης Γεωργάκης γράφει για την επιστροφή ενός χάρτινου θρύλου, του Ελ Καπιτάν, που στοίχειωσε τον ύπνο του Τζιμ Ανταμς, της Ντιάνα Μόρισον, του Πεπίτο Γκονζάλες και του Τσιπιρίπο και γεννήθηκε από την υπέροχη φαντασία του Θέμου Ανδρεόπουλου, του Γιώργου Μαρμαρίδη και του Κωνσταντίνου Ραμπατζή στα 70s.

Το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου παρουσιάζει ένα δυνατό πρόγραμμα με 80 παραγωγές, επιβλητικά ονόματα από το εξωτερικό αλλά και έμφαση στην ελληνική δημιουργία. Επιμέλεια: Ηλέκτρα Ζαργάνη.

Στη στήλη Νew Εntries ο ψυχολόγος, στιχουργός και ερμηνευτής Θοδωρής Τσάτσος αποκαλύπτεται στην Αφροδίτη Ερμίδη.

Ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Χάρης Αθανασιάδης γράφει για την πρόσβαση των διάφορων κοινωνικών στρωμάτων στην ανώτατη εκπαίδευση και την έγνοια των ισχυρών να ανακόψουν την κοινωνική κινητικότητα.

Ετικέτες