O Σπίρτζης απαντά στην κριτική για το μετρό Θεσσαλονίκης με φωτογραφίες από το «πριν» και το «μετά» (Photos)

Με μια ανάρτησή του στην προσωπική του σελίδα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης απαντά στις επικρίσεις για το μετρό της Θεσσαλονίκης.

Με φωτογραφίες του «πριν» και του «μετά» δείχνει την πορεία των έργων και σημειώνει πως σε τριάντα χρόνια είχαν υλοποιήσει το 33% του έργου και το είχαν παρατήσει με διεκδικήσεις 1,1 δισ.

Προσθέτει μάλιστα ότι το υπόλοιπο 62% υλοποιήθηκε μέσα σε τρία χρόνια και τους επόμενους μήνες κατασκευάζεται το υπόλοιπο 5% με τα ηλεκτρονικά συστήματα και τους συρμούς.

Η ανάρτηση του Χρήστου Σπίρτζη με τις φωτογραφίες:

Καλή φώτιση… Ας μην πιστέψετε εμάς… Ας πιστέψετε τα μάτια σας…

Σε 30 χρόνια υλοποίησαν το 33%… Και το παράτησαν για τέσσερα χρόνια με διεκδικήσεις 1,1 δις.

Σε 3 χρόνια υλοποιήσαμε το 62% με σεβασμό στην πολιτιστική κληρονομιά μας και στα χρήματα του ελληνικού λαού.

Τους αμέσως επόμενους μήνες κατασκευάζεται το υπολειπόμενο 5%, εγκαθίστανται τα ηλεκτρονικά συστήματα και οι συρμοί.

Το 2019 το έργο ολοκληρώνεται και ξεκινά η δοκιμαστική λειτουργία του πρώτου έργου ΜΕΤΡΟ χωρίς οδηγό στη χώρα.

Το 2020 το ΜΕΤΡΟ παραδίδεται στους μοναδικούς ιδιοκτήτες του: τους Θεσσαλονικείς, μαζί με την επέκταση για Καλαμαριά και με τον αρχαιολογικό πλούτο αιώνων σε αρμονική συνύπαρξη με την πόλη και το έργο.

Διαβάστε ακόμα: 16 υπέροχες φωτογραφίες από το σταθμό του μετρό Θεσσαλονίκης Συντριβάνι/Έκθεση (Photos)

Διαβάστε ακόμα: Τσίπρας για το μετρό στη Θεσσαλονίκη: Tο πιο γνωστό ανέκδοτο για την πόλη γίνεται πραγματικότητα (Video)

Διαβάστε ακόμα: Όλοι οι πρωθυπουργοί έχουν δικαίωμα να επισκέπτονται εργοτάξια, όπως του μετρό, εκτός από τον… Τσίπρα (ιστορικές φωτό)

ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΙΝΤΡΙΒΑΝΙ

ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

ΣΤΑΘΜΟΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ

ΣΤΑΘΜΟΣ ΠΑΠΑΦΗ

ΣΤΑΘΜΟΣ ΦΛΕΜΙΝΓΚ

ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΝΑΛΗΨΗ

ΝΕΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ

ΣΤΑΘΜΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗ

ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΛΛΑΤΙΝΗ

Σε 30 χρόνια υλοποίησαν το 33%… Και το παράτησαν για τέσσερα χρόνια με διεκδικήσεις 1,1 δις

Σε 3 χρόνια υλοποιήσαμε το 62% με σεβασμό στην πολιτιστική κληρονομιά μας και στα χρήματα του ελληνικού λαού.

Τους αμέσως επόμενους μήνες κατασκευάζεται το υπολειπόμενο 5%, εγκαθίστανται τα ηλεκτρονικά συστήματα και οι συρμοί.

Το 2019 το έργο ολοκληρώνεται και ξεκινά η δοκιμαστική λειτουργία του πρώτου έργου ΜΕΤΡΟ χωρίς οδηγό στη χώρα.

Το 2020 το ΜΕΤΡΟ παραδίδεται στους μοναδικούς ιδιοκτήτες του: τους Θεσσαλονικείς, μαζί με την επέκταση για Καλαμαριά και με τον αρχαιολογικό πλούτο αιώνων σε αρμονική συνύπαρξη με την πόλη και το έργο.

Πηγή: spirtzis.gr