Όμηρος του alter ego του ο Μητσοτάκης – Την Κυριακή στο Documento – Mαζί το Docville

Σύγκρουση εκτός ορίων εντός της «Μητσοτάκης ΑΕ»
* Αποκάλυψη: Όλο το παρασκήνιο της επίσκεψης και οι ικεσίες Μπρατάκου, Παπασταύρου στο σπίτι του Βαγγέλη Μαρινάκη
* Τι μεσολάβησε από την αρχική κάλυψη μέχρι την αποπομπή. Το τηλεφώνημα της Μαρέβας στον επιχειρηματία
* Μπερλου-σκόνη και θρύψαλα: Εμφύλιος στη ΝΔ για τον αποκεφαλισμό των δύο απεσταλμένων από τον Κυριάκο
* Οργή στην κοινωνία για τα παιχνίδια εξουσίας πάνω στους 57 νεκρούς του εγκλήματος των Τεμπών
* Ο φαύλος κύκλος των χαμένων υπουργών. Ο πρωθυπουργός κόβει τα «δεξιά του χέρια» προκειμένου να διασωθεί
* * * *
Τέμπη – Αποκλειστικό. Ιδού τα μπάζα, κ. Φλωρίδη. Μάνα που έχασε το παιδί της στα Τέμπη ανακάλυψε το μέρος στο οποίο πετάχτηκαν είκοσι φορτηγά με υλικά από τον τόπο του εγκλήματος. Αποκλειστικές φωτογραφίες του Documento
* * * *
Υγεία. Φωτογραφικές μπίζνες της Αγαπηδάκη με τα τεστ HPV. Χωρίς έλεγχο για καρκίνο χιλιάδες Ελληνίδες. Προειδοποίηση για έρευνα της OLAF
* * * *
Αρχαιολογικοί χώροι. Κόλπο €2 εκατ. της Μενδώνη με τις πρώτες  βοήθειες. Σε ιδιώτες οι υπηρεσίες πρώτων βοηθειών σε έξι αρχαιολογικούς χώρους. Ήταν δωρεάν
* * * *
Πρόταση μομφής. Πολιτικά κέρδη Ανδρουλάκη και «γαλάζιο» ρεσιτάλ χυδαιότητας. Θλιβερές εικόνες από βουλευτές της πλειοψηφίας στο κοινοβούλιο
* * * *
Κασσελάκης. Πήρε φύλλο πορείας προς τον λαό. Απολύθηκε και ξεκινάει περιοδείες ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
* * * *
Νοσοκομεία. Τα απογευματινά χειρουργεία μεγάλωσαν τις λίστες αναμονής. Απέτυχε εν τη γενέσει της η μεταρρύθμιση Άδωνη
* * * *
Γάζα. Πεθαίνουν τα παιδιά από την πείνα. 33.000 οι νεκροί, εκ των οποίων 13.000 είναι ανήλικοι
* * * *
Γολγοθάς 1. Ρυθμοί χελώνας για τη δικαίωση των θυμάτων σε τροχαίο
* * * *
Γολγοθάς 2. Καθημερινό μαρτύριο για τους γονείς τα έξοδα των παιδιών
* * * *
Λουκέτα. Η ακρίβεια Μητσοτάκη έκλεισε Γιούλα και Sonoco
* * * *
Κατώτατος. Ο μισθός αυξάνεται, η τσέπη μένει άδεια
* * * *
FIFA – UEFA. Ξανά Grexit προ των πυλών
Αργεί το τέλος του Ψυχρού Πολέμου

Με προσωπικές μαρτυρίες και σπάνιο αρχειακό υλικό, το νέο ντοκιμαντέρ του Netflix «Σημείο καμπής: Η βόμβα και ο Ψυχρός Πόλεμος» αποκαλύπτει  πώς γλιτώσαμε μέχρι σήμερα τον πυρηνικό όλεθρο και πώς ο πόλεμος αυτός δεν τελείωσε με την πτώση του Τείχους του Βερολίνου αλλά συνεχίζεται μέχρι σήμερα Η Κατερίνα Αγγελιδάκη το είδε και γράφει γι’ αυτό.

Το πραγματικό Γκαμπί της βασίλισσας. Τρεις άνθρωποι που έχουν συνδέσει τη ζωή τους με το σκάκι μοιράζονται την εμπειρία τους για το συναρπαστικό εγκεφαλικό άθλημα που ακονίζει το μυαλό. Η δασκάλα σκακιού και διαιτήτρια Μαριέττα Μουρούτη, ο πρωταθλητής σκακιού Χριστόδουλος Μπανίκας και ο συνιδιοκτήτης του καφενείου Πανελλήνιον Γιάννης Κατσιώνης μιλούν στην Έμυ Ντούρου.

Όλα τα ιερά τέρατα του πολιτισμού, όπως τα έζησε και τα αγάπησε, παρελαύνουν στο βιβλίο «Ετσι τα γνώρισα, έτσι τα αγάπησα» (εκδόσεις Επίκεντρο). Ο Αντώνης Μποσκοϊτης συνάντησε τον συγγραφέα Νίκο Γκροσδάνη.

Η Τζέλη Χατζηδημητρίου μίλησε στον Κωνσταντίνο Καϊμάκη για τις «Λεσβίες», το πρώτο μεγάλου μήκους ντοκιμαντέρ της που παίχτηκε με επιτυχία (sold out προβολές, ειδική μνεία στο τμήμα Mermaid, βραβείο ΕΚΚ) στο πρόσφατο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

«Θυμάμαι τον οδυρμό στα λιμάνια, τα σχολεία, τα σπίτια, στους δρόμους όταν πέθανε ο Νίκος Ξυλούρης. Ολη η Κρήτη έκλαιγε». Ο ποιητής, στιχουργός και μουσικός παραγωγός Κωστής Μουδάτσος χαρτογραφεί τη μουσική και ποιητική λαϊκή παράδοση της Κρήτης στη συνομιλία που είχε με την Κατερίνα Αγγελιδάκη.

«Αν για κάτι είμαι σίγουρος, είναι η λογοτεχνική μου κλίση, και αν για κάτι δεν είμαι σίγουρος, είναι για αυτά που έχω καταφέρει» γράφει ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στην εισαγωγή του βιβλίου του «Το τελευταίο όνειρο» (εκδ. Διόπτρα, μτφρ. Μαρία Παλαιολόγου) που περιλαμβάνει δώδεκα αφηγήσεις. Η Έμυ Ντούρου διάβασε το βιβλίο το οποίο ο Ισπανός κινηματογραφιστής χαρακτηρίζει αποσπασματική αυτοβιογραφία.

Τα «Ανανθα χρόνια μου» κυκλοφόρησαν πρόσφατα σε CD και βινύλιο. Αντώνης Μποσκοΐτης άκουσε τον δεύτερο προσωπικό δίσκο του Γιώργου Κωστογιώργη που ηχογραφήθηκε στη Θεσσαλονίκη και περιέχει δεκατέσσερα τραγούδια, μελοποιήσεις του κυρίως ποιητών του μεσοπολέμου.

«Εξωστρεφής και προκλητικός ο “Ταλαντούχος κύριος Ρίπλεϊ” που διασκεύασε και σκηνοθέτησε ο Πέτρος Ζούλιας, σε αντίθεση με τον αινιγματικό ήρωα της Πατρίσια Χάισμιθ» γράφει ο Ηρακλής Λογοθέτης για την παράσταση που ανεβαίνει στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης.

Ετικέτες