Πεθαίνοντας στη Γάζα – Στο Documento που κυκλοφορεί – μαζί το Docville

Μέση Ανατολή: Ο πόλεμος που συγκλονίζει τον πλανήτη. Αφιέρωμα σε 16 σελίδες
* Γιατί η διεθνής κοινότητα κλείνει τα μάτια σε ένα διαρκές έγκλημα. Οι γεωστρατηγικές ισορροπίες και τα συμφέροντα
* Ο χάρτης των επιθέσεων, η ακτινογραφία της σύγκρουσης, οι πρωταγωνιστές, η ιστορία, τα όπλα, τα τούνελ και η ζωή στα καταφύγια
* Άρθρο του πρεσβευτή της Παλαιστινιακής Αρχής στην Ελλάδα Γιούσεφ Ντόρχαμ
* Συνέντευξη με τον Ισραηλινό πρέσβη στην Αθήνα Νόαμ Κατς
* Οι αγριότητες της Χαμάς και τα εγκλήματα Νετανιάχου
* Η παγκόσμια λογοκρισία και η προπαγάνδα της φρίκης
Δημοτικές και περιφερειακές εκλογές. Η μητέρα των μαχών σε Αθήνα και Θεσσαλία. Οι ανοιχτοί λογαριασμοί του β΄ γύρου
Γράφουν στο Documento:
Χάρης Δούκας «Βρισκόμαστε μπροστά σε μια ιστορική ανατροπή»
Κώστας Ζαχαριάδης: «Ψήφισε το αυτονόητο απέναντι στο αποτυχημένο»
Κυριάκος Μητσοτάκης. Αναζητά σανίδα σωτηρίας στους αποτυχημένους
Σοκ και Μπέος. Τρεις πανεπιστημιακοί προσεγγίζουν το αποκρουστικό φαινόμενο του μάτσο δημάρχου και τη νέα επικράτησή του στον Δήμο Βόλου
Κυριάκος Μητσοτάκης: Το άλλο πρόσωπο του Μπέου. Ο Ι.Σ.Καριώτης εξηγεί γιατί ο πρωθυπουργός προσωπικά είναι σπόνσορας της χυδαιότητας, της λέρας, της αλητείας, της βίας επί σωμάτων και ψυχών που ενδημούν στον Βόλο
ΣΥΡΙΖΑ–ΠΣ: Αρχηγική εμφάνιση Κασσελάκη και παρα-τάσεις φυγής
ΤΑΙΠΕΔ. Το τελευταίο μεγάλο ξεπούλημα
Μαγική εικόνα το 1,6%. Καλπασμός πληθωρισμού στην Ελλάδα της ακρίβειας
ΕΣΥ. Φιάσκο πρωτοβάθμια περίθαλψη και προσωπικός γιατρός
Μετά την κακοκαιρία. Έγκλημα διαρκείας στη Θεσσαλία
Σενάρια και παζάρια. Σε ιδιώτες τα κλειδιά του ΟΑΚΑ
Αρθρογραφούν: Χάρης Δούκας, Κώστας Ζαχαριάδης. Ελισαίος Βαγενάς

Μαζί το Docville

Μια συζήτηση χωρίς δίχτυ ασφαλείας για το θέατρο, την Αριστερά, τον Στέφανο Κασσελάκη και όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας. Ο ταλαντούχος ηθοποιός Χάρης Τζωρτζάκης μιλάει πάντα έξω από τα δόντια και παίρνει δημόσια θέση για όλα τα καυτά ζητήματα που μας απασχολούν, ακόμη κι αν το πληρώνει. Συνέντευξη στην Κατερίνα Αγγελιδάκη.

Το σινεμά της συμφιλίωσης. Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης σταχυολογεί ταινίες και σειρές και από τις δύο μεριές της σύγκρουσης στη Γάζα που αναδεικνύουν τις γκρίζες ζώνες της καθημερινής ζωής και τη διαχρονική τραγωδία στην Παλαιστίνη.

Εικόνα διάλυσης στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου με υπογραφή Μενδώνη. Για παντελή έλλειψη προετοιμασίας και απουσία οποιασδήποτε οικονομοτεχνικής μελέτης στην αλλαγή καθεστώτος σε Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ)  κάνουν λόγο εργαζόμενοι του μουσείου που μίλησαν στο Documento και στην Κατερίνα Αγγελιδάκη.

Μοναδικής αισθητικής, το ξενοδοχείο The Dolli αποτελεί κόσμημα για την οδό Μητροπόλεως και την ευρύτερη περιοχή, διατηρώντας την ιστορία του και τη θέση του στην πόλη. Η Έμυ Ντούρου μας ταξιδεύει στη μνήμη της Αθήνας που ανασαίνει στο σήμερα.

Το Νόμπελ και μια παρέα βιβλιομανών. «Μπορείς να πεις ότι το Νόμπελ είναι το πλατύ χαμόγελο του εκδότη και το βουρκωμένο βλέμμα του Μουρακάμι. Είναι άλλο ένα φθινοπωρινό τσίγκλισμα της νοερής (και πραγματικής, δυστυχώς) σκόνης που στοιχειώνει τα ράφια σε κάθε βιβλιοθήκη», γράφει ο Γιώργος-Ικαρος Μπαμπασάκης.

«Ο θάνατος του εμποράκου», το κορυφαίο έργο του Αρθουρ Μίλερ, είναι σήμερα πιο επίκαιρο από ποτέ και συγκινεί εκ νέου τους θεατές σε σκηνοθεσία Γιώργου Νανούρη. Κριτική θεάτρου από τον Ηρακλή Λογοθέτη.

Μία γιορτή του σινεμά στην Κρήτη. Με ταινίες από όλο τον κόσμο, σημαντικούς καλεσμένους και έντονη εκπαιδευτική δράση θα σηκώσει αυλαία το 11ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Χανίων. Γράφει η Χρυσούλα Παπαϊωάννου.

Κυκλοφορεί για πρώτη φορά στα ελληνικά το μυθιστόρημα «Ψέμα και μάγια» της Έλσα Μοράντε. Η Έμυ Ντούρου γράφει για μία από τις σπουδαιότερες Ιταλίδες πεζογράφους του 20ού αιώνα.

Η σειρά ντοκιμαντέρ «100 χρόνια Warner Bros» καταγράφει την πορεία του στούντιο που ίδρυσαν στο Χόλιγουντ τα αδέρφια Γουόρνερ παράλληλα με τις κοινωνικοπολιτικές εξελίξεις στις ΗΠΑ. Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης γράφει για ένα από τα δύο παλαιότερα στούντιο του Χόλιγουντ που βρίσκεται πίσω από ταινίες των Κιούμπρικ, Ιστγουντ, Σκορσέζε, Μάλικ, Σπίλμπεργκ, Μπάρτον, Νόλαν και τόσων άλλων κορυφαίων δημιουργών.

Η προπαγάνδα του Χόλιγουντ. Η Τζέιμι Λι Κέρτις κατέβασε άρον άρον φωτογραφία με παιδάκια που κοιτάνε τρομοκρατημένα στον ουρανό όταν κατάλαβε ότι είναι Παλαιστίνια. Ευαισθησία αλα καρτ ανάλογα με το σε ποια πλευρά της Λωρίδας της Γάζας στέκεται ένα πιτσιρίκι. Γράφει η Χρυσούλα Παπαΐωάννου.

Ετικέτες