Σε ρόλο Αύγουστου και Αυγούστας το ζεύγος Πανέτσου που έκαναν φέουδό τους το Βυζαντινό Μουσείο

Σε ρόλο Αύγουστου και Αυγούστας το ζεύγος Πανέτσου που έκαναν φέουδό τους το Βυζαντινό Μουσείο

Δείγμα γραφής «αρίστων» αρνητικό στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο (ΒΧΜ), όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι. Δεν φτάνει που ανέλαβαν εδώ και μερικά 24ωρα τη διοίκηση του μουσείου ως «προσωπικότητες», δεν φτάνει που είναι παντελώς άσχετοι με τη διαχείριση της πολιτισμικής κληρονομιάς, ήρθαν και επέδειξαν ρόλο αυτοκράτορα του Βυζαντίου στην πρώτη τους εμφάνιση οι «διοικητές». Αυτός είναι ο τρόπος διοίκησής τους μέχρι τώρα, κατ’ εικόνα του Λουδοβίκου του Μαξίμου που μπορεί σπάει την καραντίνα όποτε θέλει αψηφώντας τους νόμους που ο ίδιος θέτει για το πόπολο, να πηγαίνει στην Πάρνηθα για μοτοσικλετάδα και να κάνει πάρτι στην Ικαρία ή να εκδράμει σε πλαζ και όρη σε κάθε weekend.

Εντάξει, δεν πήγαν για πάρτι στο ΒΧΜ αλλά συμπεριφέρονται σαν να έχουν φέουδό τους το μουσείο που τους έδωσε η δέσποινα Λίνα Μενδώνη να διοικούν. Ο καθηγητής Αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου Πατρών, που έγινε γνωστός στο πανελλήνιο όταν το 2018, με δημόσια τοποθέτηση του, είχε ζητήσει την επιβολή διδάκτρων για προπτυχιακούς φοιτητές, που έχει διατελέσει «ειδικός σύμβουλος» των ΤΑΙΠΕΔ-Ελληνικό ΑΕ και έχει εκπονήσει και μελέτη, ο «άριστος» Γιώργος Πανέτσος λοιπόν μάθαμε ότι άνοιξε το Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο στην… εξωστρέφεια των μνημοσύνων και λοιπών τελετών.

Έτσι, τη Δευτέρα, όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι, έφερε τη σύζυγό του και κυριολεκτικά συμπεριφέρθηκε σαν να έχει δικό της το μουσείο. Ο ίδιος ο… αύγουστος δεν παρέστη, ωστόσο η παρουσία του ηλέκτριζε την ατμόσφαιρα καθώς φρόντισε να τη δυναμιτίσει η αυγούστα σύζυγός του και καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Πατρών.

Ας αφήσουμε τους εργαζόμενους να αφηγηθούν τα έργα και τις ημέρες της «άριστης» οικογένειας για το μητσοτακικό περιβάλλον μόνο σήμερα τη Δευτέρα:

Δευτέρα πρωί κατέφθασαν στο Βυζαντινό Μουσείο οι φοιτητές του προγράμματος ανταλλαγής σε ένα αγνώστου ταυτότητας project. Το αμφιθέατρο του μουσείου είχε διατεθεί για την φιλοξενία ενός σεμιναρίου, μετά από αίτημα του διορισμένου από την Λίνα Μενδώνη «προέδρου» του ΔΣ του μουσείου Γ. Πανέτσου, υπεύθυνου, κατά δήλωσή του, και του συγκεκριμένου προγράμματος. Το αίτημα κατατέθηκε την περασμένη Πέμπτη, στην «εθιμοτυπική», όπως μας είπε επίσκεψή του στο μουσείο. Το αίτημα είχε εγκριθεί, παρά το ότι κατατέθηκε κυριολεκτικά στο παρά πέντε και είχε και ελαφρώς τον χαρακτήρα διαταγής του «νέου διοικητή».

Ομάδα εργαζομένων στο μουσείο διένειμαν στους συμμετέχοντες, φοιτητές και διδάσκοντες (εκτός του Γ. Πανέτσου που δεν εμφανίστηκε), όσο βρίσκονταν ακόμη στον αύλειο χώρο του μουσείου, ξενόγλωσσα ενημερωτικά φυλλάδια για την κατάσταση που επικρατεί στο μουσείο από την πρόθεση της κυβέρνησης να μετατρέψει τα πέντε μεγάλα κρατικά εμβληματικά μουσεία σε εμπορικά καταστήματα με διορισμένες διοικήσεις ημετέρων. Μια από τις διδάσκουσες έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ενημέρωση, ευχαρίστησε και ευχήθηκε «καλή επιτυχία στον αγώνα σας».

Λίγο αργότερα, οι συνάδελφοι που ήταν επιφορτισμένοι με την ασφάλεια των εγκαταστάσεων βρέθηκαν στο αμφιθέατρο για να διευκρινίσουν το ακριβές πρόγραμμα της ημέρας και αντιμετώπισαν μια επίμονη απαίτηση από την ίδια διδάσκουσα. Ούτε λίγο ούτε πολύ απαίτησε να της δοθούν εγγράφως (!) τα ονόματα των συναδέλφων, τα οποία και της δόθηκαν. Στην δική τους αντίστοιχη ερώτηση η ίδια τους συστήθηκε, μετά την αρχική της άρνηση, ως «Παρασκευή Φιλίππου», ισχυριζόμενη δε πως το πρόγραμμα και η λίστα των συμμετεχόντων έχουν δοθεί στην κ. Καλαμαρά (δηλ. την μέχρι τώρα Διευθύντρια του Μουσείου).

Ωστόσο, ούτε πρόγραμμα ούτε κατάλογος συμμετεχόντων βρέθηκε τελικά όταν αναζητήθηκε, ενώ όπως απεδείχθη στο διάλειμμα του σεμιναρίου η ανωτέρω διδάσκουσα ήταν στην πραγματικότητα η κ. Άλκηστις Ρόδη, σύζυγος του Γ. Πανέτσου… Έκπληκτοι οι εργαζόμενοι, της ζήτησαν το λόγο, διότι αντελήφθησαν πως τα δικά τους ονόματα ως εργαζόμενων που αντιτίθενται στον ν. 5021/2023 είχαν αποσπαστεί με δόλιο τρόπο και με άδηλες προθέσεις. Γιατί άραγε θεώρησε σκόπιμο να αποκρύψει το όνομα με το οποίο διδάσκει στο Πανεπιστήμιο Πατρών η κ. Ρόδη; Προς τι αυτή η κρυψίνοια;

Ακολούθησε ένταση στον αύλειο χώρο του μουσείου, με την κ. Ρόδη-Πανέτσου να επιμένει ψευδώς ότι δήθεν είχε επιδώσει το πρόγραμμα και τη λίστα των συμμετεχόντων, να αποκαλεί ψεύτες και τραμπούκους τους συναδέλφους και να απειλεί πως θα καλέσει την αστυνομία!

Γίνεται φανερό πως ο Γ. Πανέτσος, συμπεριφερόμενος ως νέος ιδιοκτήτης του Μουσείου, επιχειρεί, πριν καν συνεδριάσει το διορισμένο ΔΣ στο οποίο προΐσταται και μετερχόμενος κάθε θεμιτό και αθέμιτο μέσο, να επιβάλει την δοτή εξουσία του στο εθνικό μουσείο για τις βυζαντινές και μεταβυζαντινές αρχαιότητες, δηλαδή στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο, και στα στελέχη του.

Μετά τους γάμους και τα βαφτίσια, οι εκλεκτοί της Νέας Δημοκρατίας και της Λίνας Μενδώνη στο ΒΧΜ δίνουν τώρα και δείγματα γραφής για τους τρόπους

με τους οποίους θέλουν να διοικήσουν το νέο «μαγαζί τους».

Δεν θα τους περάσει. Ο ν. 5021/202 θα καταργηθεί.

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter