Πειραιάς: Μάζεψαν άρον – άρον τα συντρίμμια για να ανοίξει το Δημοτικό Θέατρο – Τι καταγγέλλει ο Ν. Μπελαβίλας

Αντί προσκόμισης των μελετών και των υπογραφών μηχανικών για την κατασκευή της σκηνής που κατέρρευσε, η διοίκηση του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά αποφάσισε να αδιαφορήσει για τους όρους των ελεγκτών, προτιμώντας να… μαζέψει άρον – άρον τα συντρίμμια από την πτώση της σκηνής που προκάλεσε τραυματισμό μαθητών, ώστε να λειτουργήσει εκ νέου ο χώρος, όπως καταγγέλλει ο Νίκος Μπελαβίλας.

Ο επικεφαλής της παράταξης «Πειραιάς για Όλους», επεσήμανε στη νεότερη ανάρτησή του στα social media ότι: «αντί να προσκομισθούν οι μελέτες και υπογραφές μηχανικών για την επίμαχη κατασκευή της σκηνής που κατέρρευσε, η διοίκηση του θεάτρου προτίμησε να την ξηλώσει και να ξαναρχίσει τις παραστάσεις».

Παράλληλα, ο ίδιος μετέφερε το κλίμα που επικράτησε αλλά και τις αποκαλύψεις για το Δημοτικό Θέατρο από τη θυελλώδη, όπως τη χαρακτήρισε, συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Όλα όσα κατέγραψε ο Νίκος Μπελαβίλας, «διαμορφώνουν μία εικόνα ενός θεάτρου που αρμενίζει σχεδόν χωρίς πλήρωμα, με άγνωστους – και επικίνδυνους όπως αποδείχθηκε- παραγωγούς οι οποίοι αυτοσχεδιάζουν», όπως χαρακτηριστικά σημείωσε.

Διαβάστε επίσης: Προσωρινό λουκέτο στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά από την Επιθεώρηση Εργασίας

Δημοτικό Θέατρο – «Πειραιάς για Όλους»: Σκληρή ανακοίνωση για την καθίζηση της σκηνής και τους τραυματισμούς μαθητών

Πειραιάς: «Πυρά» Μπελαβίλα κατά Βουράκη για το Δημοτικό Θεάτρο – «Κακώς δεν βρίσκεστε στο αυτόφωρο»

Αναλυτικά η ανάρτηση του Νίκου Μπελαβίλα

«Τα τελευταία νέα από μία θυελλώδη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά για το Δημοτικό Θέατρο.
Αντί να προσκομισθούν οι μελέτες και υπογραφές μηχανικών για την επίμαχη κατασκευή της σκηνής που κατέρρευσε, η διοίκηση του θεάτρου προτίμησε να την ξηλώσει και να ξαναρχίσει τις παραστάσεις. Η προσκόμιση των μελετών και των υπογραφών ήταν ο όρος που ρητά ετέθη το πρωί στην αυτοψία των ελεγκτών υγείας και ασφάλειας για να επαναλειτουργήσει η σκηνή. Αυτό δεν έγινε.
Το πρώτο ερώτημα που προέκυψε είναι πόσες άλλες φορές έχουν υπάρξει τέτοιες κατασκευές, χωρίς μελέτες, χωρίς υπεύθυνο τεχνικό όπως ομολογήθηκε σήμερα από τη δημοτική αρχή, χωρίς ανθρώπους του θεάτρου να επιβλέπουν πρόβες και παραστάσεις όπως αποκαλύφθηκε στους διαλόγους της συνεδρίασης, όπως είπαν μαθητές και γονείς που ήταν παρόντες. Ή όπως γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις όταν έγινε το κακό, τότε φάνηκε τι κρυβόταν πίσω του.
Ξεκαθαρίστηκε ότι επρόκειτο για μία κατασκευή, ενός παραγωγού ο οποίος δεν «άκουσε τις υποδείξεις της διοίκησης» όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε. Λες και η διοίκηση υποδεικνύει-αντί να επιβλέπει- και οι εργολάβοι κατασκευάζουν κατά το δοκούν.
Επίσης ξεκαθαρίστηκε πως το Δημοτικό Θέατρο δεν έχει καλλιτεχνικό διευθυντή εδώ και πολλούς μήνες. Η θητεία του και η σύμβαση του έχει λήξει, δεν έχει γίνει προκήρυξη νέου διευθυντή, επομένως το θέατρο τυπικά είναι ακέφαλο. Ο απελθών διευθυντής προσφέρει εθελοντικά τις υπηρεσίες του. Μία τρέλα!
Ακόμη μάθαμε ότι με πρωτοβουλία της διοίκησης του θεάτρου δεν ανανεώθηκαν οι συμβάσεις των έμπειρων τεχνικών. Προσελήφθησαν άπειροι νέοι, με αποτέλεσμα κανείς να μην μπορεί να κάνει τεχνικό κουμάντο.
Όλα αυτά διαμορφώνουν μία εικόνα ενός θεάτρου που αρμενίζει σχεδόν χωρίς πλήρωμα, με άγνωστους – και επικίνδυνους όπως αποδείχθηκε- παραγωγούς οι οποίοι αυτοσχεδιάζουν.
Η απαραίτητη διοικητική πυραμίδα ευθύνης έχει διαρραγεί. Και αντί να αναλάβει την ευθύνη ο προϊστάμενος του Οργανισμού Ιωσήφ Βουράκης, ως όφειλε, τη συγγνώμη από τους μαθητές και τους γονείς τη ζήτησε προς τιμήν του ο Γιάννης Μώραλης αναλαμβάνοντας και την πολιτική ευθύνη.
Όμως αυτό δεν αρκεί. Το θέατρο κινδυνεύει ανά πάσα στιγμή με αυτό το χάος. Aυτό πρέπει να τελειώσει αμέσως. Για να μην έχουμε ποτέ ξανά τέτοια ατυχήματα.
Μαζί με την ευχή να μην ξαναϋπάρξει τέτοια εκτροπή και τέτοιος κίνδυνος, ήρθε η ώρα να ξαναφέρουμε το στολίδι της πόλης, στο επίπεδο ποιότητας και ασφάλειας που του αξίζει».