Τα νοικοκυριά στενάζουν

Από τη µία τα σουπερµάρκετ το 2023 αύξησαν τις πωλήσεις τους κατά 10%. Από την άλλη ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε µόλις κατά 2,5%. Αυτά προκύπτουν από τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Circana. Οµως από αυτά τα στοιχεία προκύπτουν συµπεράσµατα… Οπως ότι η αισχροκέρδεια εκ µέρους αυτών των επιχειρήσεων, την οποία δεν µπορεί να εντοπίσει ο αετοµάτης αρµόδιος υπουργός Κώστας Σκρέκας, φτάνει το 7,5%. Είναι προφανές σε όσους γνωρίζουν στοιχειώδη οικονοµικά ότι όταν ο όγκος πωλήσεων απέχει από τον κύκλο εργασιών αυτό σηµαίνει ότι οι καταναλωτές δαπανούν περισσότερα χρήµατα για να αγοράσουν λιγότερα προϊόντα…Τζ.Ρ.
Ακολουθήστε το DocumentoNews στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις















