Η μάχη της τηλεθέασης: Τι έκαναν «Σασμός» και «Ψυχοκόρες» στην prime time

Η μάχη της τηλεθέασης: Τι έκαναν «Σασμός» και «Ψυχοκόρες» στην prime time

Την προτίμηση του στις σειρές μυθοπλασίας έδειξε το τηλεοπτικό κοινό αφήνοντας πίσω του τις εκπομπές μαγειρικής και τα ριάλιτι επιβίωσης.

Ο τρίτος κύκλος του «Σασμού» συνεχίζει τις βεντέτες του και όπως φαίνεται το κοινό τις παρακολουθεί με αμείωτο ενδιαφέρον φέρνοντας τη σειρά στην πρώτη θέση.

Ακολούθησαν οι «Ψυχοκόρες» με πολύ μικρή διαφορά μπαίνοντας δυναμικά στη μάχη της  prime time σημειώνοντας υψηλή τηλεθέαση.

Συγκεκριμένα, στο δυναμικό κοινό την πρώτη θέση πήρε ο Σασμός με 16,3% και ακολούθησαν με πολύ μικρή διαφορά οι Ψυχοκόρες με 15,8%. Μία ανάσα πιο πίσω βρέθηκε το MasterChef το οποίο είχε 15,7%, το Survivor 12,9%, ο ποδοσφαιρικός αγώνας στο Mega 12,6%, το Προξενιό της Ιουλίας 9,4% και η Παραλία 5,2%

Στο γενικό σύνολο ο Σασμός σημείωσε 18,5%, λίγο πιο πίσω οι Ψυχοκόρες με 18,2%, το Survivor είχε 15,4% και το Προξενιό της Ιουλίας 14,3%. Στη συνέχεια ο ποδοσφαιρικός αγώνας σημείωσε 13%, το MasterChef 12,1% και η Παραλία 5,8%.

Η τηλεθέαση αναλυτικά

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Σασμός 16,3%

Ψυχοκόρες 15,8%

MasterChef 15,7%

Survivor 12,9%

Ποδόσφαιρο Ρεάλ Μαδρίτης – Λειψία 12,6%

Προξενιό της Ιουλίας 9,4%

Παραλία 5,2%

ΓΕΝΙΚΟ

Σασμός 18,5%

Ψυχοκόρες 18,2%

Survivor 15,4%

Προξενιό της Ιουλίας 14,3%

Ποδόσφαιρο Ρεάλ Μαδρίτης – Λειψία 13%

MasterChef 12,1%

Παραλία 5,8%

Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.

Διαβάστε επίσης:

«Ψυχοκόρες»- Τα κρυμμένα κορίτσια των Αθηνών που κακοποιούνταν από τα αφεντικά τους

Σασμός: Το Twitter αποθεώνει τη Μαρία Πρωτόπαπα

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter