Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper
Δυναμική οδήγηση και άνεση

Νέο Audi A7: Tο Gran Turismo της σύγχρονης εποχής

Ένα σπορ μοντέλο που συνδυάζει δυναμική οδήγηση με την άνεση. Έχει εντυπωσιακή εξωτερική εμφάνιση και φουτουριστικό εσωτερικό ενώ για πρώτη φορά εφαρμόζονται τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης Audi (AI) σε ένα σπορ μοντέλο. Τέλος εφοδιάζεται με δυναμική τετραδιεύθυνση για απόλυτο έλεγχο και οδηγική ευχαρίστηση.

Σε μία εντυπωσιακή εκδήλωση στο νέο Κέντρο Σχεδίασης της μάρκας στο Ingolstadt, η Audi αποκάλυψε το νέο A7! Το νέο τετράθυρο κουπέ αντιπροσωπεύει σε μεγάλο βαθμό το νέο design της Audi, πιστό στη σχεδιαστική φιλοσοφία που παρουσίασε η μάρκα με το πρωτότυπο PROLOGUE. Το νέο A7 θέτει νέα standards στο σπορ κομμάτι της premium κατηγορίας, παρουσιάζοντας τη σύγχρονη εκδοχή του Gran Turismo, με δυναμικές γραμμές και σπορ οδηγική εμπειρία στη νέα πλήρως ψηφιακή εποχή.

Ο εξωτερικός σχεδιασμός του A7 είναι μια έκφραση της νέας γλώσσας σχεδίασης που παρουσίασε η Audi με το Prologue και έκανε το ντεμπούτο της στο νέο Audi A8. Χαρακτηρίζεται από μεγάλες επιφάνειες, αιχμηρές γωνίες και διευρυμένες σπορ γραμμές. Σχεδιαστικά, είναι ότι πιο σύγχρονο και δυναμικό στην αυτοκινητοβιομηχανία σήμερα.

Στο μπροστινό τμήμα, η μάσκα Singleframe - ευρύτερη και χαμηλότερη από αυτή του Audi A8 - οι στενοί προβολείς, οι εισαγωγές του αέρα και η επίπεδη μπροστινή άκρη επικοινωνούν άμεσα το πνεύμα του Gran Turismo. Οι προβολείς είναι διαθέσιμοι σε τρεις εκδόσεις. Στο μεσαίο και κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού, ο φωτισμός πλέον ανήκει στην ψηφιακή εποχή: 12 παράλληλα φωτιστικά τμήματα εν ώρα λειτουργίας προκαλούν συσχετισμούς και οπτικές εντυπώσεις με τα δυαδικά ψηφία 0 και 1. Η κορυφαία έκδοση διαθέτει προβολείς HD Matrix LED με το Audi laser light.

Το Audi A7 χαρακτηρίζεται από μεγάλο καπό και μακρύ μεταξόνιο, με τους τροχούς να είναι τοποθετημένοι κοντά στα άκρα του αμαξώματος. Τα γονίδια Quattro είναι εμφανή σε όλο το αμάξωμα και καθορίζουν τις αναλογίες του.

Στο πίσω μέρος, ένα ενσωματωμένο σπόιλερ εκτείνεται αυτόματα στα 120 χλμ. Μια επίπεδη λωρίδα φωτός - ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα για όλα τα κορυφαία μοντέλα της Audi - ενώνει τα πίσω φώτα, τα οποία αποτελούνται από 13 κατακόρυφα τμήματα. Κατά το κλείδωμα και ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου, τα φωτιστικά τμήματα εκτελούν ένα χαρακτηριστικό κύμα φωτός, επισημαίνοντας τη δυναμική του μεγάλου κουπέ ακόμα και σε στάση. Αυτό που χαρακτηρίζει το νέο Audi A7 είναι η απουσία σε μεγάλο βαθμό του χρωμίου. Η χρωματική παλέττα προσφέρει μια επιλογή από 15 χρώματα, οκτώ εκ των οποίων είναι καινούργια. Το προαιρετικό εξωτερικό πακέτο εξοπλισμού S line δίνει μεγαλύτερη έμφαση στην εμφάνιση, με τροποποιήσεις στη μάσκα του ψυγείου και στις μπροστινές εισόδους αέρα, στα μαρσπιέ και στους εμπρόσθιους και οπίσθιους διαχύτες.

Το εσωτερικό αποτελεί κορυφαίο συνδυασμό design και τεχνολογίας! Φουτουριστικό στο έπακρο, με λιτό σχεδιασμό, με άψογη ισορροπία έντασης και μοντερνισμού. Οι οριζόντιες γραμμές και το κομψό ταμπλό παρέχουν μια αίσθηση ευρυχωρίας. Η κεντρική κονσόλα είναι προσανατολισμένη προς τον οδηγό, υπογραμμίζοντας τον σπορ χαρακτήρα του Gran Turismo. Όλα τα χρώματα, τα υλικά ταπετσαρίας και τα ένθετα υπογραμμίζουν τη νέα αισθητική, από την βασική έκδοση έως τις κορυφαίες S line με το κορυφαίας ποιότητας δέρμα Valcona. Το προαιρετικό πακέτο ατμοσφαιρικού φωτισμού τονίζει ακόμα περισσότερο τις επιφάνειες και τις ακμές.

Η επάνω οθόνη 10,1 ιντσών (σε συνδυασμό με το σύστημα πλοήγησης MMI plus) είναι στραμμένη προς τον οδηγό. Με οπτικά προηγμένης τεχνολογίας και πλαίσιο σε χρώμα γκρι γραφίτη, σχεδόν εξαφανίζεται στο ταμπλό όταν είναι απενεργοποιημένη. Η βάση από μόνη της είναι ένα περίφημο γεωμετρικό γλυπτό. Η ενεργοποίηση της οθόνης είναι άμεση, μόλις ο οδηγός ανοίξει το αυτοκίνητο.

Το νέο Audi A7 συνεχίζει συστηματικά τη στρατηγική ψηφιοποίησης που γνωρίσαμε στο A8. Η εσωτερική αρχιτεκτονική συνδυάζεται άψογα με το concept της Audi MMI Touch Response. Αντικαθιστά το περιστροφικό κουμπί και τα συμβατικά πλήκτρα και χειριστήρια του προηγούμενου μοντέλου με δύο μεγάλες οθόνες αφής υψηλής ανάλυσης.

Ο οδηγός ελέγχει το σύστημα πληροφοριών ψυχαγωγίας από την επάνω οθόνη. Τοποθετημένη στην ασύμμετρη κονσόλα, η κάτω οθόνη των 8,6 ιντσών παρέχει πρόσβαση στο σύστημα ελέγχου κλιματισμού, λειτουργίες άνεσης και εισαγωγή κειμένου. Οι οδηγοί μπορούν να στηρίξουν τον καρπό τους στο μεγάλο μοχλό επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.

Διαθέσιμη είναι επίσης μία head-up οθόνη που προβάλλει πληροφορίες στη βάση του παρμπρίζ. Το σύστημα πλοήγησης MMI plus συμεπριλαμβάνει και το virtual cockpit με την έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης 12,3 ιντσών.

Πλήρως συνδεδεμένο για περισσότερη ευκολία και ασφάλεια: λειτουργίες ψυχαγωγίας και υπηρεσίες Connect

Με κορυφαίο επίπεδο συνδεσιμότητας, το νέο Audi A7 είναι ιδανικά εξοπλισμένο για να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις. Προσφέρει μοναδικές δυνατότητες άνεσης, ασφάλειας και εξατομίκευσης. Το Gran Turismo διαθέτει το ίδιο εύρος συστημάτων πληροφόρησης, ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας με το Audi A8. Έως και επτά διαφορετικοί οδηγοί μπορούν να αποθηκεύσουν τις προτιμώμενες ρυθμίσεις τους σε μεμονωμένα προφίλ χρηστών. Μπορούν να προσωποποιηθούν έως και 400 παράμετροι. Παράλληλα, οι online υπηρεσίες από την Audi connect έχουν επεκταθεί.

Υπάρχει μια επιλογή από τέσσερα ηχητικά συστήματα. Η κορυφαία έκδοση, το Advanced Sound System της Bang & Olufsen, προσφέρει επίσης συναρπαστικό τρισδιάστατο ήχο στα πίσω καθίσματα.

Με το πλήκτρο AI ο οδηγός ενεργοποιεί τον απομακρυσμένο πιλότο στάθμευσης Audi AI και τον απομακρυσμένο χειριστή του γκαράζ Audi AI, συστήματα που θα είναι διαθέσιμα μέσα στο 2018. Τα συστήματα αυτά κάνουν όλους τους ελιγμούς για είσοδο και έξοδο από χώρο στάθμευσης ή γκαράζ χωρίς την παρουσία του οδηγού στο αυτοκίνητο. Ο τελευταίος, μπορεί να βγει από το αυτοκίνητο πριν ξεκινήσει τη λειτουργία μέσω της εφαρμογής myAudi στο smartphone. Για να παρακολουθήσει τον ελιγμό, ο οδηγός πατάει και κρατάει πατημένο το πλήκτρο Audi AI συνεχώς. Ο κεντρικός ελεγκτής υποστήριξης οδηγού (zFAS) συγχωνεύει τα δεδομένα από ένα εξελιγμένο σύνολο αισθητήρων για να υπολογίζει συνεχώς μια εικόνα του περιβάλλοντος. Ανάλογα με το επίπεδο του εξοπλισμού, μπορούν να υπάρχουν μέχρι πέντε αισθητήρες ραντάρ, πέντε κάμερες, 12 υπερηχητικοί αισθητήρες και ένας σαρωτής λέιζερ.

Εκτός από τα συστήματα Audi AI, το νέο A7 Sportback διαθέτει συνολικά 39 συστήματα υποβοήθησης οδηγού για να διευκολύνει τον οδηγό. Διαχωρίζονται σε τρία πακέτα: το πακέτο στάθμευσης Audi AI (διαθέσιμο το 2018), το πακέτο υποστήριξης City assist με το επιπλέον στοιχείο βοήθειας σε διαστάυρωση και το πακέτο Tour assist. Το τελευταίο περιλαμβάνει υποστήριξη αποδοτικής οδήγησης με έμφαση στη μείωση της κατανάλωσης και προσαρμοζόμενο βοηθό οδήγησης (Adaptive Driving Assistance), ο οποίος συμπληρώνει το προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου ταχύτητας (Adaptive Cruise Control) με χρήσιμες παρεμβάσεις σύστημα διεύθυνσης για διατήρηση στη λωρίδα κυκλοφορίας. Όλα τα συστήματα υποστήριξης οδηγού διαθέτουν βελτιωμένους μηχανισμούς ελέγχου.

Όλοι οι κινητήρες στο νέο A7 διαθέτουν ένα ήπιο υβριδικό σύστημα (Mild Hybrid EV) στο βασικό εξοπλισμό, για μεγαλύτερη άνεση και ενεργειακή απόδοση. Με τους δύο V6 κινητήρες, χρησιμοποιεί το κυρίως ηλεκτρικό κύκλωμα των 48-Volt. Η ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση φτάνει έως και τα 12kW. Σε ταχύτητες 55 - 160 km/h το αυτοκίνητο μπορεί να ταξιδεύει σε ελεύθερο τροχασμό, με τον κινητήρα να απενεργοποιείται και ενεργοποιείται αυτόματα, ανάλογα με τις απαιτήσεις.

Όσον αφορά στη λειτουργία start-stop, πλέον ενεργοποιείται από ταχύτητα 22 km/h. Σε συνδυασμό με την standard εμπρόσθια κάμερα, ο κινητήρας επανεκκινείται αυτόματα μόλις αρχίσει να κινείται το όχημα μπροστά. Σε τυπική οδήγηση, η τεχνολογία MHEV μειώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 0,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Το νέο Audi A7 θα λανσαριστεί αρχικά με τον 3.0 V6 TFSI κινητήρα, που αποδίδει 340 ίππους. Το τετράθυρο coupe επιτυγχάνει 0-100 χλμ σε 5,3 δευτερόλεπτα και έχει μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ. Το 3.0 TFSI συνδυάζεται με ένα S tronic επτά σχέσεων. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης Quattro χρησιμοποιεί την αποδοτική υπερ-τεχνολογία που ενεργοποιεί την κίνηση των πίσω τροχών ανάλογα με τις ανάγκες. Πρόσθετοι εξακύλινδροι και τετρακύλινδροι κινητήρες, βενζίνης και πετρελαίου, θα ακολουθήσουν λίγο μετά την έναρξη της παραγωγής.

Το A7 συνδυάζει το καλύτερο όλων των κόσμων και είναι ένα σπορ αυτοκίνητο για κάθε περίσταση. Προσφέρει το σχεδιασμό ενός Coupé, την ευρυχωρία ενός Sedan και τη μεταβλητότητα ενός Avant.

Παρά τις έντονες δυναμικές γραμμές, ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα βάσης 535 λίτρων. Αυτό αυξάνεται στα 1.390 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Ο χώρος αποσκευών έχει βελτιστοποιηθεί έτσι ώστε δύο τσάντες γκολφ να χωρούν τώρα οριζόντια. Η οπίσθια θύρα πλέον προαιρετικά ελέγχεται από αισθητήρα και ανοίγει και κλείνει αυτόματα, ανιχνεύοντας κίνηση των ποδιών.

Το νέο Audi A7 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Audi στο Neckarsulm, στη Γερμανία. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2018.

Σχόλια

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.