Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper

Η Coca-Cola ανακοινώνει ότι συνεχίζει να επενδύει στη στρατηγική “One Brand”

Μία καινοτόμος στρατηγική που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει επιλογές στους καταναλωτές και σύμφωνα με την οποία, διαφορετικά προϊόντα Coca-Cola ενώνονται κάτω από την ίδια μάρκα

Η Coca-Cola ανακοινώνει την ενσωμάτωση όλων των προϊόντων Coca-Cola κάτω από την ίδια μάρκα. Με την αλλαγή αυτή, οι συσκευασίες – συμπεριλαμβανομένων των Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero και Coca-Cola Zero Χωρίς Καφεΐνη- αλλά και όλες οι ενέργειες μάρκετινγκ και διαφήμισης θα παρουσιάζουν τη Coca-Cola ως μία μάρκα και τις παραλλαγές των προϊόντων σε θερμίδες και συστατικά ως διαφορετικές επιλογές προϊόντος της ίδιας μάρκας. Έτσι, η νέα στρατηγική “One Brand” θα ενισχύσει την ενημέρωση και το ενδιαφέρον των καταναλωτών σχετικά με την ποικιλία επιλογών που προσφέρει η Coca-Cola, ενώ παράλληλα θα ενθαρρύνονται να επιλέξουν το προϊόν που ταιριάζει περισσότερο με τις προτιμήσεις και τον τρόπο ζωής τους.

Συνεχής καινοτομία

Με την πάροδο του χρόνου, η Coca-Cola ανέπτυξε και διέθεσε στην αγορά νέα προϊόντα, για να προσφέρει στους καταναλωτές μεγαλύτερη ποικιλία επιλογών τόσο σε θερμίδες και καφεΐνη, όσο και σε μεγέθη συσκευασίας. Τις διαφορετικές αυτές επιλογές τις διέθεσε στην αγορά ως διαφορετικές μάρκες, όπως η Coca-Cola Light και η Coca-Cola Zero, με τη δική τους εμφάνιση, ταυτότητα και εκστρατείες μάρκετινγκ. Τώρα συνεχίζει να καινοτομεί και να προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις και τρόπο ζωής των καταναλωτών, παρουσιάζοντας όλα τα προϊόντα Coca-Cola, ως μία ενιαία μάρκα με διαφορετικές επιλογές.

Μία στρατηγική με επίκεντρο την ποικιλία επιλογών

Με τη νέα προσέγγιση, η Coca-Cola εστιάζει ακόμα περισσότερο στην ποικιλία επιλογών που αποτελεί πλέον κεντρικό στοιχείο της στρατηγικής της. Το κεντρικό μήνυμα επικοινωνίας «Νέα συσκευασία, ίδια απόλαυση! Διάλεξε την αγαπημένη σου!» και οι νέες συσκευασίες ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να επιλέξουν για εκείνους και την οικογένειά τους το προϊόν που ταιριάζει με τις προτιμήσεις και τον τρόπο ζωής τους.

H κα. Ντιάνα Μπίρμπα, Marketing Manager της Coca-Cola Hellas με ευθύνη για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, ανέφερε σχετικά: «Η Coca-Cola αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα και διαχρονικά brands στον κόσμο. Αλλά οι ανάγκες των καταναλωτών αλλάζουν και μαζί τους αλλάζουμε και εμείς. Για το λόγο αυτό, δεσμευόμαστε να προσφέρουμε ποικιλία επιλογών στους καταναλωτές, ανάλογα με τον τρόπο ζωής, τις γευστικές προτιμήσεις και τις διατροφικές συνήθειες του καθενός, για να συνεχίσουν να απολαμβάνουν την αγαπημένη τους Coca-Cola, όποια και αν είναι αυτή.

Σε αυτό το πλαίσιο, δεσμευόμαστε να προσφέρουμε μεγαλύτερη έκθεση στα προϊόντα Coca-Cola με λιγότερες ή καθόλου θερμίδες, κάνοντάς τα περισσότερο ελκυστικά σε όλη την αγορά και βοηθώντας έτσι τους καταναλωτές να κάνουν τις σωστές για αυτούς επιλογές.»

Η νέα στρατηγική στην πράξη

Η νέα στρατηγική “One-Brand” περιλαμβάνει μία σειρά από αλλαγές που αφορούν στη συσκευασία, την επικοινωνία και το marketing. Συγκεκριμένα,

Μάρκετινγκ και σχεδιασμός

  • Αντί να βλέπετε τέσσερις μεμονωμένες μάρκες (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light και Coca-Cola Zero Χωρίς Καφεΐνη), θα βλέπετε την εμβληματική μάρκα Coca-Cola να υποστηρίζει και τις τέσσερις επιλογές.

  • Κάθε κουτάκι και μπουκάλι Coca-Cola θα έχει τον ίδιο σχεδιασμό και ταυτότητα, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης του χαρακτηριστικού Κόκκινου Δίσκου (red disk). Κάθε επιλογή προϊόντος της Coca-Cola θα ξεχωρίζει από τα διαφορετικά χρώματα, στο πάνω μέρος της συσκευασίας.

Μεγαλύτερη Προβολή των προϊόντων χωρίς θερμίδες

Συνεχίζουμε να βοηθάμε όσους επιθυμούν να μειώσουν την πρόσληψη των θερμίδων και της ζάχαρης που λαμβάνουν από τα αναψυκτικά και αναλαμβάνουμε συγκεκριμένες δράσεις για τα προϊόντα μας:

  • Στο τελικό πλάνο όλων των διαφημίσεων θα εμφανίζεται όλη η οικογένεια προϊόντων Coca-Cola, έτσι ώστε να είναι εμφανής η δυνατότητα επιλογής προϊόντων με ή χωρίς θερμίδες.

  • Τα προϊόντα χωρίς θερμίδες θα καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο στα ράφια των καταστημάτων, ανεξάρτητα με το μερίδιο αγοράς που έχουν στην οικογένεια της Coca-Cola.

  • Επίσης, θα αυξηθεί –σχεδόν θα τριπλασιαστεί - η παρουσία των προϊόντων Coca-Cola χωρίς θερμίδες στις προωθητικές ενέργειες γευστικής δοκιμής (product sampling).

  • Τέλος, θα διατεθεί η νέα Coca-Cola Zero, με γεύση που προσεγγίζει ακόμα περισσότερο την υπέροχη γεύση της αυθεντικής Coca-Cola, αλλά χωρίς τη ζάχαρη.

Στο επίκεντρο και οι μικρότερες συσκευασίες

  • Ως αποτέλεσμα της στρατηγικής “One Brand”, θα δοθεί έμφαση στην προώθηση της ποικιλίας διαθέσιμων συσκευασιών - από το κουτάκι των 150ml, έως την οικογενειακή συσκευασία του 1,5 λίτρου - βοηθώντας τους καταναλωτές να κάνουν τις σωστές επιλογές για εκείνους και την οικογένειά τους.

#TasteTheFeeling

Σχετικά με την The Coca-Cola Company:

Η (NYSE:KO) είναι η μεγαλύτερη εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, με περισσότερα από 500, ανθρακούχα ή μη, εμπορικά σήματα και περισσότερες από 3.800 επιλογές προϊόντων. Μαζί με την Coca-Cola, ένα από τα πιο πολύτιμα και αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο, η The Coca-Cola Company εμπορεύεται 20 brands αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, εκ των οποίων 18 είναι διαθέσιμα σε επιλογές με μειωμένες, χαμηλές ή και καθόλου θερμίδες. Το χαρτοφυλάκιο της The Coca-Cola Company περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τα brands Diet Coke, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Dasani, vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply, Del Valle, Georgia και Gold Peak. Μέσω του μεγαλύτερου συστήματος διανομής στον κόσμο, αποτελεί τον No. 1 προμηθευτή σε όλες τις κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών, ανθρακούχων ή μη. Καταναλωτές σε περισσότερες από 200 χώρες απολαμβάνουν τα προϊόντα της, περισσότερες από 1,9 δισ. φορές την ημέρα.

Διατηρώντας τη δέσμευσή της για διαμόρφωση βιώσιμων κοινωνιών, η The Coca-Cola Company επικεντρώνεται σε πρωτοβουλίες που μειώνουν το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, δημιουργούν ένα ασφαλές, χωρίς αποκλεισμούς περιβάλλον εργασίας για τους εργαζομένους της και ενισχύουν την οικονομική ανάπτυξη των κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιείται. Σε συνεργασία με τους κατά τόπους εμφιαλωτές της, η The Coca-Cola Company βρίσκεται ανάμεσα στους 10 κορυφαίους εργοδότες παγκοσμίως, με περισσότερους από 700.000 συνεργάτες.

Η Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Δραστηριοποιείται στον χώρο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών αναφορικά με τη χάραξη της στρατηγικής marketing, την προώθηση, την έρευνα αγοράς, τη διαφήμιση και την προστασία της φήμης των προϊόντων της The Coca-Cola Company. Παρέχει επίσης τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων. Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η Coca-Cola Τρία Έψιλον που μαζί με την Coca-Cola Hellas, αποτελούν το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον  δραστηριοποιείται εδώ και 47 χρόνια στην ελληνική αγορά και αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα, όπου παράγεται το 96% των προϊόντων της. Ανήκει στον Όμιλο Coca-Cola HBC, έναν από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές και διανομείς των προϊόντων της The Coca-Cola Company παγκοσμίως και τον μεγαλύτερο στην Ευρώπη.

Σχόλια

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.